+420 602 272 405

Naše společná pravidla

Informace k pronájmu, podmínky a provozní řád

Najdete tu potřebné informace o tom, jak to u nás chodí, z čeho můžete vybírat, a také co je potřeba dodržovat, abychom byli spokojeni úplně všichni - my i vy 🙂

Stručný přehled pravidel a podmínek je níže. Všechny obchodní podmínky jsou dále podrobně vysvětlené (i s možností stahování a tisku) tady - obchodní podmínky. 

Hodinové pronájmy

Počítáme vždy první celou hodinu a dál po každých započatých 15-ti minutách (čtvrt/půl/třičtvrtě/celá). Mezi jednotlivými rezervacemi necháváme volný prostor 15 minut, pokud potřebujete přijít dříve nebo odejít později, dejte nám předem vědět. V případě, že je to možné - chcete-li Vaši rezervaci začít dříve, využitý čas před rezervací Vám bude připočítán k času Vaší rezervace, stejně tak chcete-li končit později, využitý čas po rezervaci Vám bude připočítán k času Vaší rezervace. Vaši rezervaci můžete zrušit do 1 pracovního dne před dnem rezervovaného termínu bez storno poplatku, při zrušení v kratším čase platíte celou vaši rezervaci.

Půldenní pronájmy

Pro skupiny jsme zavedli také půldenní sazbu, která platí pro akce, které trvají 3 až 4 hodiny. Dopolední půldenní akci (= max. 4 hod.) je možné realizovat v pásmu od 8.00 do 13.00 hod. Odpolední půldenní akci (= max. 4 hod. )je možné realizovat v pásmu od 13.00 hod. - 17.00 hod. Po překročení čtvrté hodiny vám bude připočítána odpovídající hodinová sazba. Akce, které trvají déle než 4 hodiny, jsou zpoplatněny denní sazbou. Pokud pro svoji akci potřebujete specifický čas (např. 6 hodin), můžete předem požádat o kalkulaci. U již uskutečněných akcí vám zpětně s cenou nemůžeme vyjít vstříc. Vaši rezervaci můžete zrušit do 2 pracovních dní před dnem rezervovaného termínu bez storno poplatku, při zrušení v kratším čase platíte celou vaši rezervaci.

Informace k ceníku

Ceny o víkendu, ve večerních hodinách a při jiném než standardním uspořádání místnosti se mohou lišit. Stáhněte si kompletní ceník nebo si napište o cenovou kalkulaci. Cena jakékoliv místnosti po 20.hodině v pondělí až čtvrtek a po 18.hodině v pátek je 300 Kč/hodina. 

V případě překročení kapacity místnosti vám bude za pronájem účtována cena pronájmu dané místnosti vynásobená koeficientem 1,1 (kapacitu jakékoliv místnosti lze překročit o max. 1 osobu v místnostech Mango/Citron/Oliva/Losos a o max. 2 osoby v místnostech Krb/Banán).

Provozní řád školicích místností

Kompletní provozní řád pronájmu školicích místností si můžete podrobně pročíst zde. V místnostech se všichni chováme s tím vědomím, že místnosti nejsou pouze na jedno použití, ale do místnosti po nás půjde někdo další. Ty nejdůležitější body z provozního řádu visí v každé místnosti. Kapacita místnosti uvádí celkový počet osob (tj. včetně lektorů, organizátorů a dalších).

Fakturace a platby

S platností od 1.9.2018 jsou u všech zákazníků požadovány platby předem na základě zaslaných pokynů k platbě nebo zaslané zálohové faktury. 

Pokud u nás máte v měsíci více akcí, budou všechny na jedné faktuře (nedomluvíme-li se předem jinak). Platba probíhá pouze bankovním převodem (platby kartou ani hotově nejsou možné).

Nedaří-li se vám opakovaně platit faktury včas, mohou být všechny vaše následující rezervace bez náhrady zrušeny.  

V případě specifické rezervace (např. velký objem termínů, specifické časové rozmezí akce, poskytnutí slevy, velká nebo specifická objednávka cateringu, dřívější faktura po splatnosti apod.) vám může být zaslána k úhradě předem zálohová faktura. Vaše termíny jsou pak potvrzené až po úhradě této zálohy. Zálohová faktura musí být vždy uhrazena před termínem konání vaší akce/akcí. Záloha je vyúčtovatelná.

Dotazy k fakturaci a platbám, prosím, posílejte na fakturace@pronajemklimentska.cz.

Catering

Během školení je potřeba se posilnit! Proto pro vás máme pestrou nabídku cateringu. Vybrat si můžete tady. Catering servírujeme od 8.30 hod. (dřívější čas je možný pouze po předchozí dohodě). Pokud potřebujete s čímkoliv poradit nebo máte třeba daný rozpočet, napište nám na catering@pronajemklimentska.cz a něco společně vymyslíme. Minimální hodnota objednávky je 300 Kč (nevztahuje se na objednávku ovocných mís).

Pokud si chcete přinést jakýkoliv svůj vlastní catering, tak je to také možné za poplatek 190 Kč (rádi Vám také zapůjčíme potřebné nádobí vč. ubrousků a zajistíme úklid).

Bezpečnost

Průchozí prostory recepce jsou monitorovány bezpečnostními kamerami. Vstupem do těchto prostor toto berete na vědomí a akceptujete. Údaje z kamer nejsou dále zpracovávány a kamery slouží výhradně ke zvýšení bezpečnosti osob a majetku.

Celodenní pronájmy

Skupinové akce jsou zpoplatněny denní sazbou, která zahrnuje 4 a více hodin a současně maximálně 9 hodin pronájmu. Pokud na kurz potřebujete delší čas, dejte nám dopředu vědět - cena pak bude jiná. Po uplynutí 9-té hodiny pronájmu vám bude účtována kromě denní sazby ještě cena odpovídající hodinové sazbě a době využití nad rámec 9-ti hodin. Mezi denními a večerními rezervacemi necháváme volný prostor 30 minut, proto nám dejte předem vědět, pokud potřebujete odejít později po skončení kurzu. Vaši rezervaci můžete zrušit do 2 pracovních dní před rezervovaným termínem bez storno poplatku, při zrušení v kratším čase platíte celou vaši rezervaci.

Rezervace

Viditelnou obsazenost každé místnosti a jednoduchý formulář pro rezervaci vašeho termínu najdete v záložce u konkrétní místnosti. Po rezervaci místnosti od nás čekejte ještě email s potvrzením rezervace. Když budete potřebovat svoji rezervaci změnit, dejte nám to vědět co nejdříve. Jsou totiž situace, na které se vztahují storno poplatky. Rezervace místností přijímáme pouze písemně, nikoliv telefonicky nebo osobně. Je to proto, abychom předešli případné chybě v komunikaci.

Celodenní kurzy je možné rezervovat po předchozí dohodě již na čas od 8.00 hod. a celodenní pronájem končí v 17.00 hod. v pracovní dny, o víkendu po předchozí dohodě může končit  do 18.00 hod. Příchod lektora a organizátorů kurzů je možné dohodnout individuálně ještě před 8.00 hod. ráno.

Následné večerní kurzy je možné rezervovat od 17.30 hod. a později. Denní provozní dobu na aktuální měsíc sledujte na našem facebooku, kde se dozvíte, kdy je možné v daný den končit vaši akci. Konec provozní doby recepce přizpůsobujeme objednaným akcím s tím, že nejpozdější možný konec je ve 20.30 hod.

Z důvodu zajištění komfortu pro všechny zúčastněné necháváme volný prostor mezi rezervacemi. U hodinových rezervací je to 15 minut a mezi půldenními/celodenními kurzy a následnými večerními akcemi je to 30 minut. Prostor nám slouží zejména pro úklid a přípravu místnosti.

Celkový čas, který využijete na vaši akci, vám je počítán dle ceníku pro zvolenou místnost.

V případě nedodržení objednaného času rezervace (bez ohledu na předchozí délku pronájmu) je účtováno 300 Kč/každá započatá hodina u místností Citron, Kiwi, Mango, Oliva, Losos; 500 Kč/každá započatá hodina u místností Kokos, Krb, Banán. Při překročení provozní doby recepce vám bude účtován paušální poplatek 2.000 Kč.

Režim pronájmu PROFI A STANDARD

Režim standard znamená, že v rámci pronájmu můžete využít pro sebe a své účastníky vodu v karafách. 

Režim profi znamená, že v rámci pronájmu můžete využít pro sebe a své účastníky vodu v karafách, kávu a čaj (různé druhy) a to v neomezeném množství po dobu přestávek během denní doby od 8.30 do 16.00 hod. V režimu profi u celodenních pronájmů dostanete také k dispozici blok na flipchart (10 listů). Pro menší skupiny funguje režim profi jako individuální obsluha v kavárně a pro větší skupiny formou samoobslužných kávovarů. Ve velkých místnostech je cena režimu profi odstupňována pro různé velikosti skupin - do 10-ti osob, do 15-ti osob, do 20-ti osob, nad 20 osob.

Jak se chováme v pronajatých prostorách?

Všichni si přejeme přijít do krásných, upravených a čistých prostor. Naše místnosti, ani společné prostory včetně toalet, nejsou na jedno použití. Proto se v pronajatých prostorách chováme s vědomím toho, že je následně bude využívat další zákazník. Místnosti při odchodu necháváme ve stejném stavu, jako byly při našem příchodu.

V případě nadměrného znečistění místností, toalet nebo společných prostor, si účtujeme pokutu 300 Kč za každý případ. V případě, že si odnesete vy a nebo vaše návštěvy z místností, toalet nebo společných prostor něco, co tam patří, bude vám to připočítáno k faktuře v plné pořizovací ceně. Případné poškození jakéhokoliv majetku a vybavení je také pokutováno.

Do našich školicích místností a přilehlých prostor je vstup domácím mazlíčkům zakázán. Vaše domácí mazlíčky, prosím, proto nechte doma, ať se u nás můžete v klidu a bez starostí účastnit kurzů, školení či workshopů.

Osobní údaje - zpracování a ochrana

Na ochranu osobních údajů klademe velký důraz! Údaje zpracováváme a chráníme v souladu s aktuálními předpisy GDPR. Sem jsme vám sepsali, co a jak děláme. Budete-li mít k ochraně vašich údajů kdykoliv jakoukoliv otázku, obraťte se na nás. Stejně tak se na nás obraťte v případě, že už nebudete chtít, abychom měli vaše údaje schované pod pokličkou.