Často kladené otázky
Pokud tady nenajdete odpověď na vaši otázku, můžete nám napsat.
Provozní doba?
Naše běžná otevírací doba je ve všední dny od 8:30 do 19:30 (až na pátky, kdy zavíráme v 16:00). Pronájem mimo tyto hodiny je možný (ať už je to dřívější příchod/pozdější odchod či pronájem o víkendu/svátku) po předchozí písemné dohodě. Otevírací dobu pravidelně aktualizujeme, najdete ji jako 1. připnutý příspěvek na našem Facebooku.
Chápeme, že jako lektor nebo organizátor kurzu někdy potřebujete přijít dříve než v 8.30 hod., a proto je možné se předem domluvit s recepcí na konkrétním čase Vašeho dřívějšího příchodu.
Technika?
Naše projektory mají standardní konektor VGA a televize mají konektory HDMI a USB. Potřebujete-li pro připojení svého zařízení jiné než tyto standardní konektory, je potřeba, abyste si zajistili vlastní redukce pro svá zařízení k připojení televize nebo projektoru. Pár redukcí vlastníme a po předchozí dohodě a ověření funkčnosti Vám je můžeme zapůjčit. Na jakákoliv zařízení APPLE si, prosím, noste své vlastní vyzkoušené a kompatibilní redukce. Zapůjčení projekční techniky a redukcí není zpoplatněno.
Jak zaplatím?
Platba probíhá bankovním převodem na základě zaslaných pokynů k platbě/zálohové faktury před termínem konání akce. Fakturu Vám zašleme hned po úhradě na email. Máte-li v měsíci více akcí, je možné spojit fakturu za celý měsíc. Platební karty a hotovost nepřijímáme. Nejsme plátci DPH. S platností od 1.9.2018 jsou u všech zákazníků požadovány platby předem.
Bezbariérový přístup?
Vede k nám pár schodů a relativně úzké historické dveře. Některé místnosti se nachází v 1. patře bez výtahu. Myslete tedy, prosím, na to, pokud k nám budete chtít jít například s kočárkem nebo máte-li horší pohyblivost.
Zvířata?
Zvířátka máme rádi, ale, prosím, nechte je doma, ať se můžete v klidu soustředit na akci, které se účastníte. Ostatním účastníkům kurzu také nemusí být příjemné sdílet školicí místnost s Vaším mazlíčkem. U některého z účastníků by se také mohla objevit alergická reakce na zvířecí srst. Buďme, prosím, proto k sobě ohleduplní.
Tisk materiálů?
Na poslední chvíli se Vám přihlásil další účastník a nemáte pro něj vytištěné materiály? Nenecháme Vás v tom! Tisk, kopírování a vazby dokumentů patří mezi naše doplňkové služby. Soubory k tisku stačí poslat na email recepce@pronajemklimentska.cz. V případě, že potřebujete připravit větší objem materiálů, je potřeba je k tisku zaslat s předstihem a ověřit si, že se příprava materiálů stihne. Kompletní ceník najdete na stránce "Doplňkové služby".
Wifi?
V každé místnosti je k dispozici samostatná wifi a po předchozí dohodě také možnost připojení k pevnému internetu.
Klimatizace?
Místnosti klimatizaci nemají. V přízemí je příjemně i v létě díky silným kamenným zdem. Do horních pater Vám zapůjčíme ventilátor.
Vlastní catering?
Není problém! V případě, že si přinesete jakýkoliv vlastní catering (např. slané, sladké, sušenky, ovoce nebo si objednáte třeba pizzu k obědu) bude vám připočten poplatek 190 Kč (k dispozici Vám bude potřebné nádobí vč. ubrousků a především zajistíme úklid). Příprava vlastních nápojů je zakázána Obchodní podmínkami.
Infomail?
Čím více nám toho s předstihem prozradíte, tím více budou všichni spokojeni! Zajímá nás hlavně počet osob, název akce, jméno lektora, využití promítací techniky, volba režimu standard/profi, objednávka cateringu, uspořádání místnosti, čas Vašeho příchodu a orientační čas plánovaných přestávek. Nevyplníte-li tyto informace do rezervačního formuláře, ozveme se Vám z recepce pár dní před akcí s těmito dotazy. V případě, že nám neposkytnete tyto základní informace o akci, nemůžeme Vám bohužel zaručit rychlost a kvalitu služeb.
Příprava místnosti?
Každá místnost je připravena tak, jak je popsáno u dané místnosti – viz standardní vybavení místnosti (pozor - ve fotogalerii mohou být zobrazeny různé varianty, ne jen ty standardní). Máte-li jiné přání, rádi se mu budeme věnovat, ale je potřeba, abyste se s námi domluvili předem, protože vzhledem k zajištění hladkého provozu celého centra není možné úpravy mimo standardní vybavení místností řešit až na místě. Současně očekáváme, že po skončení Vaší akce bude místnost ve stejném stavu, jako byla na počátku. Do místnosti Vám vždy připravíme karafu s vodou.
Výměna místnosti?
Máte objednanou místnost pro 20 osob a nakonec se Vám přihlásilo pouze 7 účastníků, anebo řešíte opačnou situaci, že máte objednanou místnost pro 10 osob a nakonec se Vám přihlásilo více účastníků? Umožňuje-li to náš kalendář, je možné místnost vyměnit za menší resp. za větší. Dejte nám vědět co nejdříve emailem nebo telefonicky. Možnost výměny místnosti závisí na aktuální obsazenosti ostatních místností a také na storno podmínkách.
Individuální akce?
To je u nás akce, kde je lektor a maximálně 1 účastník.
Slevy z pronájmu?
Jsme rádi, když jste u nás co nejvíce! Slevy z pronájmu poskytujeme při měsíční útratě bez nápojů a cateringu 20.000 Kč a více.
Kalkulace ceny?
Má-li Vaše akce specifický čas, který nespadá ani do půldenní ani do celodenní akce, nebo v případě, že si nejste jisti cenou, neváhejte nás kontaktovat. Zašleme Vám individuální cenovou kalkulaci pro Váš specifický čas. Pište na email velkeskoleni@pronajemklimentska.cz.
Doplatek za přetahování?
Pronájem u nás účtujeme po každých započatých 15 minutách. Nejjednodušeji Vám způsob účtování vysvětlíme na příkladu: Paní Nováková měla místnost rezervovanou do 15:00. Její přednáška se ale protáhla a ona opustila místnost až v 15:25. Za danou rezervaci jí byla fakturována půl hodina navíc.
Dřívější příchod?
Od pondělí do pátku otevíráme v 8.30 hod. Prosíme Vás jen, abyste tento prostor využívali jen na nezbytně nutnou dobu. Nejsme hub nebo openspace, aby zde bylo možné pracovat v otevřených a průchozích prostorách. Místnost je pro Vás připravena nejdříve 15 minut (u hodinových pronájmů) a nejdříve 30 minut (u celodenních akcí) před začátkem Vaší rezervace. Pokud akce přímo navazují, je možné do místnosti vstoupit až v čase Vaší rezervace.
Hlídací pes na termín?
Poptáváte místnost na určitý termín, ale v kalendářích na webu je obsazeno? Určitě nás zkuste kontaktovat i tak a my se podíváme, co pro Vás můžeme udělat. Máme i seznam “náhradníků”, jelikož se může stát, že někdo svoji rezervaci zruší.
Nevyužiji celý čas rezervace?
Místnost byla po dobu Vaší rezervace blokována ostatním zájemcům, kteří ji nemohli využít, a z tohoto důvodu Vám musíme počítat celou Vaši rezervaci. Proto třeba zvažte, jestli v místnosti nechcete zůstat celý čas a udělat si třeba ještě nějakou práci na zítra.
Můžu zůstat v místnosti déle?
Nestíháte? V takovém případě zajděte co nejdříve za recepční, aby bylo možné situaci řešit. Pokud je místnost dále volná, budete v ní pravděpodobně moci zůstat. Také je možné, že bude třeba volná jiná místnost. Může se ale stát, že máme úplně plno, a pak je potřeba, aby Vaše akce skončila na čas. Alespoň budete mít zkušenost na příště, kolik času na Vaši akci potřebujete.
Storno podmínky?
Kompletní storno podmínky naleznete na stránce "Naše společná pravidla".
Volný prostor mezi rezervacemi?
Z důvodu zajištění komfortu pro všechny zúčastněné necháváme volný prostor mezi rezervacemi. U hodinových rezervací je to 15 minut a mezi půldenními/ celodenními kurzy a následnými večerními akcemi je to 30 minut. Prostor nám slouží zejména pro úklid a přípravu místnosti.
Prohlídky?
Každý rok zhruba v polovině srpna pořádáme den otevřených dveří, kdy jsou všechny místnosti volné na prohlídku. Pokud máte zájem o prohlídku místností během roku, je potřeba se s námi dopředu domluvit na konkrétním termínu Vaší individuální prohlídky, aby místnost, kterou byste rádi viděli, byla volná.
Kuřáci?
Všechny naše prostory jsou výhradně nekuřácké. Kuřáci ale své místo najdou na našem dvorečku.