Naše společná pravidla

Informace k pronájmu, podmínky a provozní řád

Sem jsme sepsali to, co je vůbec nejdůležitější. Jsou to potřebné informace k pronájmu místností o tom, jak to u nás chodí, z čeho můžete vybírat a také co je potřeba dodržovat, abychom byli spokojeni úplně všichni - my i vy 🙂

Hodinové pronájmy

Počítáme vždy první celou hodinu a dál po 15-ti minutách. Mezi jednotlivými rezervacemi necháváme volný prostor 15 minut, pokud potřebujete přijít dříve nebo odejít později, dejte nám předem vědět. Vaši rezervaci můžete zrušit do 24 pracovních hodin před rezervovaným termínem bez storno poplatku, při zrušení v kratším čase platíte celou vaši rezervaci.

Půldenní pronájmy

Pro skupiny jsme zavedli také půldenní sazbu, která platí pro akce, které trvají 3 až 4 hodiny. Dopolední půldenní akci (= max 4 hod.) je možné realizovat v pásmu od 8.00 do 13.00 hod. Odpolední půldenní akci (= max. 4 hod. )je možné realizovat v pásmu od 14.00 hod. a dle provozní doby až do 21.00 hod. Po překročení čtvrté hodiny vám bude připočítána odpovídající hodinová sazba. Akce, které trvají déle než 4 hodiny, jsou zpoplatněny denní sazbou. Pokud pro svoji akci potřebujete specifický čas (např. 6 hodin) můžete předem požádat o kalkulaci. U již uskutečněných akcí vám zpětně s cenou nemůžeme vyjít vstříc. Vaši rezervaci můžete zrušit do 2 pracovních dní před rezervovaným termínem.

Informace k ceníku

Ceny o víkendu, ve večerních hodinách a při jiném než standardním uspořádání místnosti se mohou lišit. Stáhněte si kompletní ceník nebo si napište o cenovou kalkulaci. Cena jakékoliv místnosti po 20.hodině v pondělí až čtvrtek a po 18.hodině v pátek je 300 Kč/hodina. 

Provozní řád školících místností

Kompletní provozní řád pronájmu školících místností si můžete podrobně pročíst o kousek níže. V místnostech se všichni chováme s tím vědomím, že místnosti nejsou pouze na jedno použití, ale do místnosti po nás půjde někdo další. Ty nejdůležitější body z provozního řádu visí v každé místnosti. Kapacita místnosti uvádí celkový počet osob (tj. včetně lektorů, organizátorů a dalších).
Provozní řád

Fakturace a platby

U nás se fakturuje vždy 10., 20. a 30.den v měsíci. Pokud máte u nás v měsíci více akcí, budou všechny na jedné faktuře (nedomluvíte-li si to předem jinak). Splatnost faktur je bez možnosti výjimek 14 dní. Platba probíhá pouze bankovním převodem. Platby kartou ani hotově nejsou a nebudou možné.

Nedaří-li se vám opakovaně platit faktury včas, mohou být všechny vaše následující rezervace bez náhrady zrušeny.  

Celodenní pronájmy

Skupinové akce jsou zpoplatněny denní sazbou, která zahrnuje 4 a více hodin a současně maximálně 9 hodin pronájmu. Pokud na kurz potřebujete delší čas, dejte nám dopředu vědět. Pak také cena bude jiná. Po uplynutí deváté hodiny vám bude účtována kromě denní sazby ještě cena odpovídající hodinové sazbě a době využití nad rámec devíti hodin. Mezi denními a večerními rezervacemi necháváme volný prostor 30 minut, proto je potřeba, pokud potřebujete odejít později po skončení kurzu, dát předem vědět. Vaši rezervaci můžete zrušit do 2 pracovních dní před rezervovaným termínem bez storno poplatku, při zrušení v kratším čase platíte celou vaši rezervaci.

Rezervace

Viditelnou obsazenost každé místnosti a jednoduchý formulář pro rezervaci vašeho termínu najdete v záložce u konkrétní místnosti. Po rezervaci místnosti od nás čekejte ještě email s potvrzením rezervace. Když budete potřebovat svoji rezervaci změnit, dejte nám to vědět co nejdříve. Jsou totiž situace, na které se vztahují storno poplatky. Rezervace místností přijímáme pouze písemně, nikoliv telefonicky nebo osobně. Je to proto, abychom předešli případné chybě v komunikaci.

Celodenní kurzy je možné rezervovat po předchozí dohodě již na čas od 8.00 hod. a do 17.00 hod. (po dohodě i do 18.00 hod.). Příchod lektora a organizátorů kurzů je možné dohodnout individuálně ještě před 8.00 hod. ráno.

Následné večerní kurzy je možné rezervovat od 17.30 hod. později. Denní provozní dobu na aktuální měsíc sledujte na našem facebooku, kde se dozvíte, kdy je možné v daný den končit vaši akci. Konec provozní doby recepce přizpůsobujeme objednaným akcem s tím, že nejpozdější možný konec je ve 21.30 hod.

Celkový čas, který využijete na vaši akci, vám je počítám dle ceníku pro zvolenou místnost.

Režim pronájmu PROFI A STANDARD

Režim standard znamená, že v rámci pronájmu můžete využít pro sebe a své účastníky vodu v karafách a u celodenních pronájmů blok na flipchart (10 listů). 
Režim profi znamená, že v rámci pronájmu můžete využít pro sebe a své účastníky vodu v karafách, kávu a čaj (různé druhy) a to v neomezeném množství po dobu přestávek a u celodenních pronájmů blok na flipchart (20 listů). Pro menší skupiny funguje režim profi jako individuální obsluha v kavárně a pro větší skupiny formou konviček. V velkých místnostech je cena režimu profi odstupňována pro různé velikosti skupin - do 10-ti osob, do 15-ti osob, do 20-ti osob, nad 20 osob.

Jak se chováme s pronajatých prostorách?

Všichni si přejeme přijít do krásných, upravených a čistých prostor. Naše místnosti, ani společné prostory včetně toalet, nejsou na jedno použití. Proto se v pronajatých prostorách chováme s vědomím toho, že je následně bude využívat další zákazník. Místnosti při odchodu necháváme ve stejném stavu, jako byli při našem příchodu.

V případě nadměrného znečistění místností, toalet nebo společných prostor, si účtujeme pokutu 300 Kč za každý případ. V případě, že si odnesete vy a nebo vaše návštěvy z místností, toalet nebo společných prostor něco, co tam patří, bude vám to připočítáno k faktuře v plné pořizovací ceně. Případné poškození jakéhokoliv majetku a vybavení je také pokutováno.