Často kladené otázky

Pokud tady nenajdete odpověď na vaši otázku, klidně nám napište

Co když nevyužiji celý čas rezervace místnosti?

Místnost byla po dobu Vaší rezervace blokována ostatním zájemcům, kteří ji nemohli využít, a z tohoto důvodu vám musíme počítat celou vaši rezervaci. Proto třeba zvažte, jestli v místnosti nechcete zůstat celý čas a udělat si třeba ještě nějakou práci na zítra.

Jaké konektory pro připojení má projektor a televize?

Projektory mají standardní konektor VGA. Televize mají konektor VGA a HDMI. Televize má také připojení USB. Potřebujete-li pro připojení svého zařízení jiné než tyto uvedené standardní konektory, je potřeba, abyste si zajistili vlastní redukce pro svá zařízení k připojení televize nebo projektoru. Zvláště na jakákoliv zařízení APPLE si noste své vlastní vyzkoušené a kompatibilní redukce.

Jak zaplatím?

Platba probíhá bankovním převodem na základě vystavené faktury po termínu konání akce. Fakturu Vám zašleme emailem do pár dní po uskutečněné akci. Máte-li v měsíci více akcí, dostanete fakturu za celý měsíc (chcete-li to jinak, dejte vědět). Platební karty a hotovost nepřijmáme. Nejsme plátci DPH.

Mohu si zajistit vlastní catering?

Není problém! Můžete, jen nás, prosím, dopředu informujte, zda budete potřebovat nějakou součinnost nebo minimálně zápůjčku nádobí.

Co je to individuální akce?

To je u nás akce, kde je lektor a maximálně 2 účastníci, takže dohromady 3 lidi. ... Výjimečné zvýhodnění, ale je to tak :-).

Poskytujete množstevní slevy z pronájmu?

Jsme rádi, když jste u nás co nejvíce! Slevy z pronájmu poskytujeme při měsíční útratě bez cateringu 10.000 Kč a více.

Zaplatím každou započatou hodinu?

U nás ne. Čas počítáme po 15-ti minutách.

Je zapůjčení promítací techniky zpoplatněno?

Použití projektoru nebo televize v rezervované místnosti je zdarma.

Kde mohu já a moje návštěvy zaparkovat?

Informace o parkování nebo nejlepší spojení MHD najdete v záložce kontakt.

Jak bude rezervovaná místnost při mém příchodu připravena?

Každá místnost je připravena tak, jak je popsáno v záložce u dané místnosti – viz. standardní vybavení místnosti (pozor – náš fotograf rád fotí, takže ve fotogalerii mohou být zobrazeny různé varianty, ne jen standardní). Máte-li jiné přání, rádi se mu budeme věnovat, ale je potřeba, abyste se s recepcí domluvili dopředu, protože vzhledem k zajištění hladkého provozu celého centra není možné úpravy mimo standardní vybavení místností řešit až na místě. Současně očekáváme, že po skončení vaší akce bude místnost ve stejném stavu, jako byla na počátku. Do místnosti vám vždy připravíme karafu s vodou.

Jaké informace ode mě před akcí potřebujete?

Čím více nám toho s předstihem prozradíte, tím více budou všichni spokojeni! Zajímá nás hlavně počet osob, název akce, jméno lektora, využití promítací techniky, volba režimu standard/profi, objednávka cateringu, rozložení místnosti, čas Vašeho příchodu a orientační čas plánovaných přestávek. Nevyplníte-li tyto informace do rezervačního formuláře, ozveme se Vám z recepce pár dní před akcí s těmito dotazy. V případě, že nám neposkytnete bližší informace o akci, nemůžeme pak zaručit rychlost a kvalitu služeb.

Co když v průběhu akce zjistím, že mi nestačí rezervovaný čas v místnosti?

V takovém případě zajděte co nejdříve za recepční, aby bylo možné situaci řešit. Pokud je místnost dále volná, budete v ní pravděpodobně moci zůstat. Také je možné, že bude třeba volná jiná místnost. Někdy se ale děje, že máme úplně plno a pak je potřeba, aby Vaše akce skončila na čas. Alespoň budete mít zkušenost na příště, kolik času na Vaši akci potřebujete.

Jsou v okolí nějaké restaurace, kam je dobré zajít na oběd?

Je jich tady spousta! Informace o nich najdete v záložce o cateringu. Uvádíme tam pouze restaurace, které můžeme doporučit, a ve kterých je reálné dodržet hodinovou pauzu na oběd i s cestou tam.

Okolnosti dne mě k Vám zavedli dříve, než mám rezervovanou místnost. Můžu u vás někde počkat?

Určitě! Počkat můžete buď v křesílkách na recepci a nebo na sedačkách v levé časti od recepce.