Často kladené otázky

Pokud tady nenajdete odpověď na vaši otázku, klidně nám napište

Provozní doba?

Od pondělí do pátku otevíráme v 8.30 hod. a zavíráme v 19.00 hod., vyjma pátku, kdy zavíráme v 16.00 hod. O víkendech, státních svátcích a v jiných časech máme otevřeno výhradně dle předchozí dohody (písemné). Denní otevírací dobu v aktuálním měsíci najdete vypsanou vždy na našem Facebooku (1.připnutý příspěvek). Chápeme, že jako lektor nebo organizátor kurzu někdy potřebujete přijít dříve než v 8.30 hod., a proto je možné se předem domluvit s recepcí na konkrétním čase Vašeho dřívějšího příchodu.

Technika?

Naše projektory mají standardní konektor VGA a televize mají konektory HDMI a USB. Potřebujete-li pro připojení svého zařízení jiné než tyto standardní konektory, je potřeba, abyste si zajistili vlastní redukce pro svá zařízení k připojení televize nebo projektoru. Pár redukcí vlastníme a po předchozí dohodě a ověření funkčnosti Vám je můžeme zapůjčit. Na jakákoliv zařízení APPLE si, prosím, noste své vlastní vyzkoušené a kompatibilní redukce (redukce na APPLE k zapůjčení nemáme). Zapůjčení projekční techniky a redukcí není zpoplatněno.

Jak zaplatím?

Platba probíhá bankovním převodem na základě vystavené faktury po termínu konání akce. Fakturu Vám zašleme emailem pár dní po uskutečněné akci. Máte-li v měsíci více akcí, dostanete fakturu za celý měsíc (chcete-li to jinak, dejte vědět). Platební karty a hotovost nepřijímáme. Nejsme plátci DPH. S platností od 1.9.2018 jsou u nových zákazníků požadovány platby předem.

Bezbariérový přístup?

Vede k nám pár schodů a relativně úzké historické dveře. Některé místnosti se nachází v 1. patře bez výtahu. Myslete tedy, prosím, na to, pokud k nám budete chtít jít například s kočárkem nebo máte-li horší pohyblivost.

Zvířata?

Zvířátka máme rádi, ale, prosím, nechte je doma, ať se můžete v klidu soustředit na akci, které se účastníte. Ostatním účastníkům kurzu také nemusí být příjemné sdílet školicí místnost s Vaším mazlíčkem. U některého z účastníků by se také mohla objevit alergická reakce na zvířecí srst. Buďme, prosím, proto k sobě ohleduplní.

Tisk materiálů?

Na poslední chvíli se Vám přihlásil další účastník a nemáte pro něj vytištěné materiály? Nenecháme Vás v tom! Tisk, kopírování a vazby dokumentů patří mezi naše doplňkové služby. Soubory k tisku stačí poslat na email recepce@pronajemklimentska.cz.

Wifi?

V každé místnosti je k dispozici samostatná wifi.

Klimatizace?

Většina místností klimatizaci nemá. V přízemí je příjemně i v létě díky silné kamenné zdi. Do horních pater Vám zapůjčíme ventilátor. V místnosti Citron je k dispozici klimatizace.

Vlastní catering?

Není problém! Můžete, jen nás, prosím, dopředu informujte, zda budete potřebovat nějakou součinnost nebo minimálně zápůjčku nádobí (ta je zpoplatněná).

Infomail?

Čím více nám toho s předstihem prozradíte, tím více budou všichni spokojeni! Zajímá nás hlavně počet osob, název akce, jméno lektora, využití promítací techniky, volba režimu standard/profi, objednávka cateringu, uspořádání místnosti, čas Vašeho příchodu a orientační čas plánovaných přestávek. Nevyplníte-li tyto informace do rezervačního formuláře, ozveme se Vám z recepce pár dní před akcí s těmito dotazy. V případě, že nám neposkytnete tyto základní informace o akci, nemůžeme Vám bohužel zaručit rychlost a kvalitu služeb.

Příprava místnosti?

Každá místnost je připravena tak, jak je popsáno u dané místnosti – viz standardní vybavení místnosti (pozor - ve fotogalerii mohou být zobrazeny různé varianty, ne jen ty standardní). Máte-li jiné přání, rádi se mu budeme věnovat, ale je potřeba, abyste se s námi domluvili předem, protože vzhledem k zajištění hladkého provozu celého centra není možné úpravy mimo standardní vybavení místností řešit až na místě. Současně očekáváme, že po skončení Vaší akce bude místnost ve stejném stavu, jako byla na počátku. Do místnosti Vám vždy připravíme karafu s vodou.

Výměna místnosti?

Máte objednanou místnost pro 20 osob a nakonec se Vám přihlásilo pouze 7 účastníků, anebo řešíte opačnou situaci, že máte objednanou místnost pro 10 osob a nakonec se Vám přihlásilo více účastníků? Umožňuje-li to náš kalendář, je možné místnost vyměnit za menší resp. za větší. Dejte nám vědět co nejdříve emailem nebo telefonicky.

Individuální akce?

To je u nás akce, kde je lektor a maximálně 2 účastníci, takže dohromady 3 lidi. ... Výjimečné zvýhodnění, ale je to tak :-).

Slevy z pronájmu?

Jsme rádi, když jste u nás co nejvíce! Slevy z pronájmu poskytujeme při měsíční útratě bez cateringu 10.000 Kč a více.

Kalkulace ceny?

Má-li Vaše akce specifický čas, který nespadá ani do půldenní ani do celodenní akce, nebo v případě, že si nejste jisti cenou, neváhejte nás kontaktovat. Zašleme Vám individuální cenovou kalkulaci pro Váš specifický čas. Pište na email velkeskoleni@pronajemklimentska.cz.

Nevyužiji celý čas rezervace?

Místnost byla po dobu Vaší rezervace blokována ostatním zájemcům, kteří ji nemohli využít, a z tohoto důvodu Vám musíme počítat celou Vaši rezervaci. Proto třeba zvažte, jestli v místnosti nechcete zůstat celý čas a udělat si třeba ještě nějakou práci na zítra.

Můžu zůstat v místnosti déle?

Nestíháte? V takovém případě zajděte co nejdříve za recepční, aby bylo možné situaci řešit. Pokud je místnost dále volná, budete v ní pravděpodobně moci zůstat. Také je možné, že bude třeba volná jiná místnost. Může se ale stát, že máme úplně plno, a pak je potřeba, aby Vaše akce skončila na čas. Alespoň budete mít zkušenost na příště, kolik času na Vaši akci potřebujete.

Doplatek za přetahování?

Pronájem u nás účtujeme po každých započatých 15 minutách. Nejjednodušeji Vám způsob účtování vysvětlíme na příkladu: Paní Nováková měla místnost rezervovanou do 15:00. Její přednáška se ale protáhla a ona opustila místnost až v 15:25. Za danou rezervaci jí byla fakturována půl hodina navíc.

Dřívější příchod?

Od pondělí do pátku otevíráme v 8.30 hod. Prosíme Vás jen, abyste tento prostor využívali jen na nezbytně nutnou dobu. Nejsme hub nebo openspace, aby zde bylo možné pracovat v otevřených a průchozích prostorách. Místnost je pro Vás připravena nejdříve 15 minut (u hodinových pronájmů) a nejdříve 30 minut (u celodenních akcí) před začátkem Vaší rezervace. Pokud akce přímo navazují, je možné do místnosti vstoupit až v čase Vaší rezervace.

Hlídací pes na termín?

Poptáváte místnost na určitý termín, ale v kalendářích na webu je obsazeno? Určitě nás zkuste kontaktovat i tak a my se podíváme, co pro Vás můžeme udělat. Máme i seznam “náhradníků”, jelikož se může stát, že někdo svoji rezervaci zruší.